Fost erou romantic al semi-obscurității oengiste, cunoscut mai ales pentru ritmicitatea quadrienală a entuziastelor sale ieșiri din hibernare, Nicușor Dan a devenit peste noapte, vedeta de sezon a studiourilor de figurație electorală din București-Afumați.
Plasat în lumina cu irizații rozalii a reflectoarelor politice, grație prestației lamentabile a PNL în blockbuster-ul „Blaga și Gorghiu s-au pierdut cu Firea„, Nicușor Dan și-a conturat un profil de supererou urban, ghidat de vocația mesianică a împlinirii unui destin politic. Asemeni lui Batman, Superman sau Iron Man, Nicușor Dan a supraviețuit cu succes unui proces de revelație transcendentală, în cadrul căruia a aflat că eul său propriu și personal este unica Soluție a Problemei societale și că îi stă scris în stele să devină arhetipul diminutivat al salvatorului național daco-mioritic, apt să penetreze și să distrugă citatdela autohtonă a politicianismului fără fond.
Urmare a acestei introspecții electorale a sinelui, Nicușor Dan a început o luptă de uzură cu reprezentanții Conjurației Răului Politic Absolut (adică pesedeii, peneleii și pemepeii din politica dâmbovițeană), ajutat o serie de parteneri de nădejde raliați, din rațiuni similare, la cruciada sa spontanee. În ciuda prestației destul de onorante a noului copil teribil al politicii autohtone, ultima producție electorală cu Nicușor Dan în rol principal (Aventurile lui Nicușor Dan în procesul de salvare a României) are șanse minore de a deveni un succes de box-office. Acest lucru crează, fără doar și poate, îngrijorări semnificative în rândul fanilor și entuziaștilor benzilor desenate, care așteptau ca după ce Nicușor a salvat Bucureștiul (USB) și România (USR), să continue să salveze Europa (USE), Terra (UST), Sistemul solar (USSS) și Galaxia (USG).
N.B. Acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare.