Peste 3.000 de oameni au vizitat Opera Națională București care și-a deschis pentru prima dată porțile în cadrul Nopții Muzeelor printr-o serie de spectacole itinerante cu Artă Vie, realizate de membrii Studioului Experimental în Artele Spectacolului Muzical ,,Ludovic Spiess”.
Bucuria celor care ne-au trecut pragul este egalată doar de cea a tinerilor artiști care și-au pus talentul și dăruirea pentru a realiza un concept unic, în care muzica s-a împletit cu baletul și teatrul. Vizitatorii au avut parte de un regal artistic, de-a lungul unui tur care a inclus foaierul galben și muzeul operei.
Cele 6 tururi anunțate inițial au fost suplimentate pentru a asigura accesul tuturor celor care au rămas ore bune la coadă după miezul nopții cand s-au deschis porțile. Un număr impresionant de 10 soliști, 20 de actori, păpușari-marionetiști și artiști instrumentiști au participat în seria de spectacole itinerante regizate de Alexandru Nagy la Opera Națională București. Publicul a fost întâmpinat chiar de vocea marelui tenor Ludovic Spiess, patronul spiritual al Studioului, comemorat chiar pe 13 mai. Programul a inclus arii și momente celebre din universul magic al Operei și Baletului.
Spectacolul Opera vie va intra în repertoriul Operei Naționale București sub o formă extinsă și va putea fi savurat de către public în perioada următoare, dar și de la toamnă.
Bilete pe http://tickets.operanb.ro/ și de la Casa de Bilete a Operei Naționale București.
Sponsori: Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, BCR, Leonidas
Parteneri: Pop Cola, Phoenixmedia, Euromedia, Cocor, Băneasa Shopping City, Sansha
Parteneri media: Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Actualități, RFI România, Romantic FM, Radio Seven, Radio Itsy Bitsy, România TV, Kanal D, Zile și Nopți, Agerpres, Spot Media, Ziarul Metropolis, News București, Q Magazine, Marea Dragoste, Leviathan, Ordinea Zilei, București Business, Reușita.ro, 9am.ro., Kudika, Garbo, QuickNews, a7tv, Mediatrust.
Comunicat al Operei Naționale București